Veelgestelde vragen

Waar heb je een vraag over?

Vaste telefonie
Mobiele telefonie
Video bellen
Pulse App
Webphone

Heb ik een app nodig voor de webphone?

Nee, je hebt geen app nodig om te bellen met de webphone. Je belt gewoon via je webbrowser via je laptop of PC. 

Waar vind ik de webphone?

Ga naar webphone.raffel.nl

Kan ik de webphone in de mobiele app gebruiken?

Nee, dit kan (nog) niet.

Kost de webphone geld?

Je betaalt per aangesloten webphone € 6,25 per maand.

Kan ik de webphone op mijn mobiel gebruiken?

Nee, dit kan (nog) niet.

Kan ik de webphone onderweg gebruiken?

Jazeker, overal waar een internetverbinding is kun je de webphone gebruiken.

Kan ik doorverbinden?

Ja, je kan doorverbinden.

Kan ik zien welke collega’s beschikbaar zijn?

Aan de groene bolletjes die voor de naam van je collega staat zie je of hij/zij beschikbaar is.

Is het mogelijk een voicemail in te stellen?

Ja, dat is mogelijk.

Heb ik een headset nodig voor de webphone?

We raden een headset zeker aan. Wil je een headset bestellen? Neem dan contact op.

Welke headset heb ik nodig voor de webphone?

Je kunt iedere gewenste headset gebruiken. Echter adviseren we wel headsets die geluid van buitenaf onderdrukken. Daarnaast vinden wij draadloze headsets erg fijn. Wil je de verschillen weten of een headset bestellen? Neem dan contact op.

Kan ik deze bij jullie bestellen?

Jazeker! Neem contact met ons op om een headset te bestellen.

In welke browser werkt de webphone het beste?

De webphone werkt in iedere browser, maar het beste in Chrome.

Kan ik mijzelf op afwezig zetten?

Je kunt jezelf aan of afwezig zetten wanneer jij maar wilt.