Veelgestelde vragen

Waar heb je een vraag over?

Vaste telefonie
Mobiele telefonie
Video bellen
Pulse App
Webphone

Wat kan ik met de mobiele app doen?

Je kunt uitbellen, gebeld worden, je voicemail afluisteren, contacten zien en een doorschakeling instellen. Meer over de Pulse app vind je hier.

Waar kan ik de app downloaden?

Voor iOS (Apple) downlaod je hem hier: https://apps.apple.com/nl/app/pulse-zakelijke-telefonie/id1492298179
Voor Andorid downloadje hem hier: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.raffel.pulsemobile

Is de app voor ieder mobiel apparaat geschikt?

In principe is de app voor iedere mobiel geschikt. Enkel voor de oudere toestellen niet. Dan moet je echt aan de Nokia 3310 toestellen denken.

Wat kost jullie app?

De Pulse app is gratis te downloaden.

Kost bellen met de app geld?

Ja, je betaalt gewoon de normale gesprekstarieven.

Kost bellen met de app extra als ik in het buitenland ben?

Binnen de EU kost het bellen naar Nederlandse nummers geen extra geld.

Hoe kan ik inloggen?

Dit doe je door je gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren. Deze ontvang je van ons.

Hoe weet ik met welk nummer ik uitbel?

Dit selecteer je vooraf in de tab nummerweergave. Hier selecteer je met welk nummer je uit wil bellen.

Kan ik ook anoniem uitbellen met de app?

Ja, je kan anoniem uitbellen.

Hoe kan ik mijn voicemail terug luisteren?

Ga hiervoor links in het menu naar de tab voicemail en selecteer het voicemalbericht dat je wilt afluisteren.

Hoe kan ik doorschakeling aanzetten in de app?

Ga hiervoor links in het menu naar de tab doorschakelen. Vink oproepen doorschakelen aan en vul het telefoonnummer in waarnaar oproepen doorgeschakeld moeten worden.

Kost doorschakelen geld?

Je betaalt alleen doorschakelkosten als je geen mobiel abonnement van Pulse hebt.