Veelgestelde vragen

Waar heb je een vraag over?

Vaste telefonie
Mobiele telefonie
Video bellen
Pulse App
Webphone

Wat kost een mobiel abonnement?

We hebben diverse mobiele abonnementen:

Flex: 0 minuten, 0GB data € 7,50 per maand. Voornamelijk om gebeld te worden.
Start: 500 minuten, 2GB data € 17,50 per maand.
Connect: Onbeperkt bellen, 8GB data € 25 per maand.
ConnectPlus: Onbeperkt bellen, 16GB data € 30 per maand.

Kan ik mijn mobiel nummer doorschakelen naar mijn vaste toestel?

Ja, dat kan dankzij vast-mobiel integratie.

Kan ik mijn vaste nummer doorschakelen naar mijn mobiel?

Ja, ook dat kan dankzij vast-mobiel integratie.

Wat is vast-mobiel integratie?

Vast-mobiel integratie is vaste telefonie geïntegreerd met mobiele telefonie. Je hebt een mobiel abonnement van Pulse en deze combineer je met je vaste telefonie (van Pulse). Hierdoor kun je bijvoorbeeld uitbellen met je vaste nummer via je mobiele telefoon. Oproepen naar het vaste nummer ontvangen op je mobiel en beschik je over de functies die je normaal alleen met een vast toestel zou hebben. Denk hierbij aan wachtrijen aanmaken, keuzemenu's instellen en openingstijden beheren. 

Welk mobiel netwerk gebruiken jullie?

Het netwerk wat we gebruiken is dat van ons zusterbedrijf Raffel. We maken gebruik van de zendmasten van T-Mobile en Vodafone.

Maak ik extra kosten in het buitenland wanneer ik bel?

Wanneer je vanuit het buitenland, binnen de EU naar Nederlandse nummers belt maak je geen extra kosten. Bijna alle abonnementen kunnen binnen de EU worden gebruikt zoals thuis het geval zou zijn. Buiten de EU kunnen wel extra kosten in rekening worden gebracht. Neem contact op om te bekijken wat deze mogelijke kosten voor jou betekenen

Maak ik extra kosten in het buitenland wanneer ik internet gebruik?

Conform Europese “Roam like at home” regelgeving kunnen bijna alle abonnementen in de gehele EU worden gebruikt zonder dat hiervoor roaming kosten in rekening worden gebracht. 

In welke Europese landen kan ik mijn bundel gebruiken?

Roamen gratis in alle landen van de Europese Unie: België; Bulgarije; Cyprus; Denemarken; Duitsland; Estland; Finland; Frankrijk; Griekenland; Hongarije; Ierland; Italië; Kroatië; Letland; Litouwen; Luxemburg; Malta; Oostenrijk; Polen; Portugal; Roemenië; Slovenië; Slowakije; Spanje; Tsjechië; Verenigd Koninkrijk (Engeland, Schotland, Wales en Noord-Ierland) en Zweden.

Ontvang ik een SMS wanneer ik kosten maak buiten mijn bundel?

Ja. Je ontvangt ook een waarschuwing wanneer je 80% van je bundel gebruikt hebt.

Kan ik zien hoe veel data ik nog heb?

Dit kun je zien in de Pulse app.

Kost doorschakelen geld?

Doorschakelen naar een mobiele telefoon waarvan het abonnement bij een andere provider is ondergebracht kost geld. Je betaalt uitgaande gesprekskosten.

Kan ik uitbellen met mijn vaste nummer?

Ja, dat kan!

Heb ik een app nodig om uit te bellen met mijn vaste nummer?

Wanneer je een mobiel abonnement van Pulse hebt is dit niet nodig. Geen mobiel abonnement? Dan kun je uitbellen met het vaste nummer via de Pulse app.