
Inzicht over al je gespreksstatistieken: gebruik het Pulse wallboard!
Ontvang je veel binnenkomende oproepen? Wil je zien wat de gemiddelde wachttijd of gespreksduur is? Het aantal wachtende oproepen zien? Met het Pulse wallboard zie je alle statistieken op één scherm. Van wachtende oproepen tot klanttevredenheid.
Één scherm, alle overzichten
Binnen de wachtrij(en) in Pulse kun je gebruikers koppelen. Zij werken de binnenkomende oproepen één voor één af. Met het nieuwe Pulse wallboard zie je eenvoudig welke gebruikers zijn aangemeld op de wachtrij, welke gebruikers in gesprek zijn of welke gebruikers op pauze staan. Daarnaast zie je direct hoeveel binnenkomende oproepen er zijn afgehandeld, hoeveel wachtende oproepen er in de wachtrij staan en wat de gemiddelde wachttijd en gesprekstijd is. Wanneer het erg druk is kun je er dus voor kiezen gebruikers bij te laten springen. Je kunt bellers zelfs de gelgenheid geven het gesprek te beoordelen. Je ziet dan op het wallboard ook de gemiddelde klanttevredenheid.
Slechts één scherm nodig
Je kunt het wallboard beheren met slechts één scherm. Dit kan een tv scherm of PC scherm zijn. Je ziet hier een overzicht van alle statistieken welke continu real time worden bijgewerkt. Op een scherm kun je meerdere wachtrijen laten zien.