Wachtmuziek
Je bellers een fijn muziekje bieden tijdens het wachten? Dat kan! Van klassiek tot modern is mogelijk. Lekker niets kan ook.
Tegenwoordig is veel wachtmuziek rechtenvrij.
Meer features van Pulse
Belplan
Een goed belplan zorgt voor een positieve ervaring voor beller én ontvanger. Bepaal zelf hoe binnenkomende oproepen worden afgehandeld.
Lees verderWachtrij
Maak eén of meerdere wachtrijen aan. Meld de actuele wachttijd aan bellers of laat weten op welke positie ze staan
Lees verderKeuzemenu
Toets 1 voor... Toets 2 voor... Een duidelijk keuzemenu zorgt ervoor dat oproepen bij de juiste afdeling of medewerkers wordt afgeleverd.
Lees verderGroepen
Je kunt in Pulse voor iedere afdeling een eigen groep maken. Hier kun je ook interne nummers aan koppelen.
Lees verderOpeningstijden
Wisselende openingstijden? Deze verander je wanneer het jou uitkomt. Je past ze heel gemakkelijk aan in Pulse.
Lees verderGespreksopname
Gesprekken opnemen? Dat is mogelijk. Handig om op een later tijdstip terug te luisteren of te gebruiken voor trainingsdoeleinden.
Lees verderVoicemail
Niet meer bereikbaar? Stel dan een persoonlijke voicemail in voor jouw bedrijf.
Lees verderHotdesking
Met hotdesking 'volgt' Pulse de gebruiker. Zo worden binnenkomende oproepen afgeleverd waar hij of zij zit. Ideaal voor flexwerkers!
Lees verderTelefonisch vergaderen
Een conference call organiseren? Met meerdere personen tegelijk overleggen? De conference call module zit standaard inbegrepen in Pulse.
Lees verderBestemming beheer
Mogen bepaalde nummers niet gebeld worden? Dit regel je met bestemming beheer. Bepaal zelf welke nummers niet door jouw medewerkers gebeld mogen worden.
Lees verder