Features

Belplan

Een goed belplan zorgt voor een positieve ervaring voor beller én ontvanger. Bepaal zelf hoe binnenkomende oproepen worden afgehandeld.

Gesloten tijdens of feestdagen? Pas jouw persoonlijke belplan eenvoudig aan aan jouw openingstijden. Voor ieder scenario kun je een apart belplan instellen.

Maar dat is niet alles

Meer features van Pulse

Wachtrij

Maak eén of meerdere wachtrijen aan. Meld de actuele wachttijd aan bellers of laat weten op welke positie ze staan

Lees verder

Keuzemenu

Toets 1 voor... Toets 2 voor... Een duidelijk keuzemenu zorgt ervoor dat oproepen bij de juiste afdeling of medewerkers wordt afgeleverd.

Lees verder

Groepen

Je kunt in Pulse voor iedere afdeling een eigen groep maken. Hier kun je ook interne nummers aan koppelen.

Lees verder

Openingstijden

Wisselende openingstijden? Deze verander je wanneer het jou uitkomt. Je past ze heel gemakkelijk aan in Pulse.

Lees verder

Wachtmuziek

Je bellers een fijn muziekje bieden tijdens het wachten? Dat kan! Van klassiek tot modern is mogelijk. Lekker niets kan ook.

Lees verder

Gespreksopname

Gesprekken opnemen? Dat is mogelijk. Handig om op een later tijdstip terug te luisteren of te gebruiken voor trainingsdoeleinden.

Lees verder

Voicemail

Niet meer bereikbaar? Stel dan een persoonlijke voicemail in voor jouw bedrijf.

Lees verder

Hotdesking

Met hotdesking 'volgt' Pulse de gebruiker. Zo worden binnenkomende oproepen afgeleverd waar hij of zij zit. Ideaal voor flexwerkers!

Lees verder

Telefonisch vergaderen

Een conference call organiseren? Met meerdere personen tegelijk overleggen? De conference call module zit standaard inbegrepen in Pulse.

Lees verder

Bestemming beheer

Mogen bepaalde nummers niet gebeld worden? Dit regel je met bestemming beheer. Bepaal zelf welke nummers niet door jouw medewerkers gebeld mogen worden.

Lees verder

Fax to mail

Inkomende fax? Die leveren we netjes af in mailbox.

Lees verder